Doprava a platba
|
|
||
Způsoby doručení | Možnosti plateb | Reklamace | Odstoupení od smlouvy |
Zásilkovna | info@nasbatoh.cz | info@nasbatoh.cz | |
DPD | Platba kartou | Jak reklamovat? | Odstoupení |
Česká Pošta | Dobírka |
ZPŮSOBY DORUČENÍ
(Nad 2 000 Kč včetně DPH ZDARMA)
- Zdarma
- Vaši objednávku si můžete vyzvednout v našich obchodech
Prodejna Praha, Korunní 1251/48, Praha 2, 120 00, Otevírací doba: Út, St, Čt, Pá: 11.00 - 17.30
Vzorkovna Čelákovice, Ve Skále 63, Čelákovice, 250 88, Otevírací doba: Po, Út, St, Čt, Pá: 8.00 - 15.00
- 100 Kč s DPH při platbě převodem
- 140 Kč s DPH při platbě dobírkou
- Nechte si zásilku doručit až k Vám domů nebo na Vaše pracoviště
- Balík do ruky - 89 Kč včetně DPH
- Vaše zásilka až k Vašim dveřím
MOŽNOSTI PLATEB
- Zdarma, zaplaťte hned a máte to z krku
- Platební bránou od GoPay, nebo
- Online bankovním převodem přes rozhraní Vaší banky
- zaplaťte až při převzetí
- DPD - hotovost + karta, ČP - pouze hotovost, Zásilkovna - dle pobočky
- 39 Kč včetně DPH
JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ
Vrácení zboží
I když je procento vrácení zboží mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné.
Záruka
Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi.
Reklamace a její průběh
Reklamaci je možné uplatnit poštou. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupili na nasbatoh.cz (číslo objednávky nebo doklad o zaplacení bude stačit).
Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace.
Zásilku zašlete doporučeně na adresu: Ječná 6, Praha 2.
Více informací, včetně formuláře pro vyplnění naleznete zde.
V případě uznání reklamace, vám budou účelně vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení o podání zásilky / předání dopravci. V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku.
O průběhu celé reklamace budete informováni e-maily, které vás upozorní na to, že vaše reklamace byla námi přijata, že byla vyřízena, příp. zamítnuta nebo že vám byla odeslána. Nevyřízení reklamace v zákonem stanovené 30-ti denní lhůtě znamená, že Náš Batoh porušil podstatným způsobem smlouvu. To Vám dává právo rozhodnout se mezi odstraněním vady dodáním nové věci, odstraněním vady opravou, přiměřenou slevou z ceny nebo odstoupením od smlouvy.
Neuvedete-li nebo odmítnete-li uvést svoje kontaktní údaje (telefonní kontakt nebo e-mail), potom jste srozuměn s tím, že se o vyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě, budete zajímat sám a pokud tak neučiníte, musíte snášet důsledky, které pro vás z vaší nečinnosti v tomto směru plynou.
JAK ODSTOUPIT OD SMLOUVY
U nás neriskujete. Zboží můžete vrátit do 30 dní od doručení bez udání důvodu v původním stavu a my Vám obratem vrátíme peníze. Zboží stačí zabalit, přiložit vyplněný formulář, zalepit a zaslat na naši doručovací adresu: Ječná 6, Praha 2.
Více informací, včetně formuláře pro vyplnění naleznete zde.
Další informace naleznete v obchodních podmínkách.
CHCETE SE NA NĚCO ZEPTAT?
RÁDI VÁM POMŮŽEME
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.